خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 12:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در تذکر شفاهی:

زمینه صادرات گوجه‌فرنگی و انگور فراهم شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب کشاورزان و صیفی‌کاران و ضرورت حمایت از آنها گفت: زمینه صادرات محصولات کشاورزی گوجه‌فرنگی و انگور فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رئیس جمهور برای تلاش در جهت حل مشکلات مردم گفت: امیدوارم بیشتر به فکر حل مشکلات گرانی، تورم، بیکاری و تأمین داروی مردم نیز باشید.



نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به خرید توافقی گوجه‌فرنگی و انگور ادامه داد: کشاورزان و صیفی‌کاران به خاک سیاه نشسته‌اند و باید به آنها کمک شود و زمینه صادرات محصولات آنها فراهم گردد. همچنین تهیه کنجاله سویا برای نهاده‌های دامی مرغداران از اولویت‌هایی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین موضوع پرداخت خسارت سرمازدگی، خشکسالی و پول گندم کشاورزان نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.



وی با اشاره به ضرورت توجه به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در حوزه انتخابیه خود تأکید کرد: تأمین آب 14 شهر و 192 روستا که از بی‌آبی در حوزه کشاورزی و شرب رنج می‌برند، از جمله موضوعاتی است که وزرای دولت باید مورد توجه قرار دهند. همچنین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی با توجه به گرانی نهاده‌های کشاورزی باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد./




پایان پیام


  • کد خبر : 366620
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار